9/15/16

هم‌میهنانمان را دریابیم، حکم اعدام برای دو تن به اتهام بدگوئی محمد.

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران از صدور حکم اعدام برای سینا دهقان و محمد نوری به اتهام سب النبی از راه نوشتن مطالبی روی شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
   متأسفانه در کشورمان هرگونه انتقاد از شخصی جانی به نام محمد را سب النبی تلقی می‌کنند و تاب دیدن زندگی ما را ندارند، ایشان می‌خواهند با روش همین جانی، کشور را اداره نمایند، جانی که از بزرگترین جانیان تاریخ بشر است و پیروانش همچنان طبق دستور او جنایت می‌کنند، اگر به این جانی با الفاظی که استحقاقش را دارد خطاب کنیم، سزایمان مرگ است؛ آثار تخریبی این مرد بر ایران از چنگیزخان هم بیشتر است، آیا اگر به چنگیزخان الفاظی مانند جانی به کار ببریم و یا حتی او را طبق رفتاری که با پیشنیان ما کرده است، بد بگوئیم، باید کشته شویم؟ مانند این است که فرانسویان مجازات توهین و یا حتی دشنام به هیلتر را مرگ بدانند!
   برمیهنمان نوادگان همان محمد جانی حکومت می‌کنند که سعی دارند هر صدائی که او را با عنوان واقعی‌اش خطاب کند را نه تنها خفه که نابود کنند.
     دوستانی که در کانال‌های تلگرامی و از درون کشور فعالیت دارند، توجه کنند که این کانال امنیت ندارد و هر لحظه امکان شناسائی شما وجود دارد؛ اگر هر نفر ما چراغی را در این کشور خرافه زده به دست گیرد، بدون شک کل کشور روشن خواهد شد، در آن صورت است که تاریکی خود به خود نابود می‌گردد.

1 comment:

مصطفی اکرادی said...

خوب این واقعا حق خداوکیلی من شبکه شمارو نگاه میکردم و همیشه دنبال میکردم واقعا این درست نیست پدر من قاض هست ولی با پیگیری و پرسش گفت که این افراد به حضرت محمد توحین کردن و وهابی هستن که تو حساب های این اشخاص حدود 1.5 میلیاد پول بوده که از عربستان وارد شده حالا چی میگین ؟؟