9/8/11

بیان حقیقت در مورد نژاد پرستی ایده‌ای توهین به کیست؟

اگر بیان شود که هیتلر نژاد آریائی را بر سایر نژادها برتر می‌دانست، هیچ کس این نوشته را توهین آمیز تلقی نخواهد کرد؛ زیرا بیان حقیت است.
 اگر گفته شود که بسیاری از حاخام‌های یهودی، نژاد خویش را بر سایر بشریت برتر می‌دانند، باز کسی این نوشته را توهین آمیز تلقی نخواهد کرد؛ زیرا باز بیان حقیقت است.
لینکی از یک سایت عربی را بدون دخل و تصرف، در سایت اجتماعی پر بیننده‌ی بالاترین قرار دادم که در آن با استناد به مفاهیم اسلامی چنین القا شده بود که عرب بر سایر نژادها مانند فارس‌ها، رومیان و بربرها برتری دارد؛ ظاهرا نه به مراج کاربران این سایت خوش آمد و نه به سلیقه‌ی گردانندگان این سایت و تقریبا بلافاصه لینک فیلتر شد؛ کسانیکه مدعی هستند این لینک توهین نژادی و قومیتی است، چرا اگر بیان این حقیقت از زبان نازی‌ها و فاشیست‌ها گفته شود، توهین آمیز تلقی نمی‌کنند؛ اما همین که پای اعراب و عقیده‌ای که خود را بدان مفتخر می‌دانند به میان بیاید، این نوشته توهین آمیز می‌شود؟!
آیا باید به صرف اینکه ما از مطلبی خوشمان نمی‌آید، مردم را از بیان واقعیت‌های که عده‌ای کوشش در حقیقت جلوه دادنش را دارند، محروم کرد؟!
راز اینکه بسیاری از ایرانیان از عرب و اعراب متنفرند را باید در نژادپرستی قومی خود آنان جستجو کرد؛ آیا می‌دانید که از نظر اسلام و قرآن، نژاد عرب بر سایر اقوام برتری داده شده است؟
 نوشته‌هائی که اعراب خود را از سایر بشر بهتر می‌داند بسیار است و دلیل اینکه کمتر ایرانی از آن باخبر است را باید در دوروئی آخوند جستجو کرد.
آیا دلیل نژادپرستی بسیاری از اعراب را می‌دانید؟
آیا می‌دانید که قرآن خطاب به اعراب می‌گوید: شما بهترین امت هستید و من مناسک حج را برای بهره‌مندی شما قرار دادم.





No comments: