11/24/12

جنایاتی بدتر از عاشورا جلو چشممان رخ می‌دهد آنان را نادیده می‌گیریم و به 13 قرن پیش چسبیدیم.

       از آغاز روی کار آمدن جمهوری اسلامی ملت ما شاهد هزاران جنایت بدتر و وحشیانه‌تر از قتل حسین و یارانش بوده است ولی همچنان واحسینا سر می‌دهند، در اوایل انقلاب صدها کودک را تنها به خاطر داشتن چند اعلامیه و در مواردی بدون ارتکاب کوچکترین جرمی کشته‌اند و ملت ما همچنان برای دو طفل مسلم ابن عقیل که در صحت آن تردید جدی وجود دارد اشک می‌ریزد.
    در دهه‌ی 60 هزاران نفر را بدون دلیل اعدام کردند و صدها دختر جوان را ابتدا مورد تجاوز جنسی و سپس  همه‌ی شان را کشتند آن موقع ملت خرافه زده‌ی ما برای مظلومیت زینب و فرزندان حسین گریه می‌کند که یزید آنان را در کاخ خویش راه داد.
    عجب ملت خرافه‌زده‌ای هستیم، جلو چشممان بهترین فرزندان ملت را در قتل‌های زنجیره‌ای مثله کرده‌اند و ما برای حسینی گریه می‌کنیم که هدفی جز کسب قدرت نداشت؛ جلو چشم ما مزدوران خامنه‌ای هاله‌ی سحابی را در مراسم تدفین پدرش کشتند و ما همچنان برای زینب اشک می‌ریزیم!
   ستار بهشتی را مانند اسیر جنگی آن زمان، آنچنان مورد ضرب و شتم قرار دادند که در زیر شکنجه‌ی آنان جان داد و ملت خرافه‌زده‌ی ما برای مظلومیت فرزند حسین یعنی سجاد گریه می‌کند، به قول احمد شاملو روزگار غریبی است نازنین.....

1 comment:

Unknown said...

سلام
نوشته اتان دلنشین بود و منطقی
به وبلاگ من هم سری بزنید و نظر دهید
www.4irandemocracy.blogspot.com