6/13/13

وازرت کشور مجبور به تعویض لیست نامزدها شد.

     شب گذشته  پس از انتشار وسیع لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که وزارت کشور به شعب اخذ رأی اعلام کرده بود، لیستی که در آن تنها نام غلامعلی حداد عادل را خط زده بودند وزارت کشور امروز صبح لیست جدید 6 نفره را به کلیه شعب اعلام کرده است که در آن نام محمد رضا عارف و غلامعلی حداد عادل در آن نیست.
    این موضوع را وزارت کشور در اطلاعیه شماره 7 خویش پس از اعتراض محمد رضا نعمت زاده رئیس ستاد انتخاباتی روحانی به کلیه شعب ابلاغ کرده است، این اطلاعیه پس از اعتراض ستاد روحانی صادر شده است.
    محمد رضا صادق نماینده روحانی در ستاد انتخابات وزارت کشور از قول روحانی  گفته است که آقای روحانی در تماسی که با بنده گرفته بود اظهار داشت هنوز در برخی شعب اخذ رأی به عنوان مثال شعبه‌ای که ایشان در آن رأی خود را به صندوق انداختند، هنوز اسامی کاندیداهایی که انصراف داده اند حذف نشده است و این باعث می شود آرای باطله زیاد شود.
    این موضوع نشان دهنده‌ی اهمیت اطلاع رسانی است، من بیش از این نمی توانم اطلاعات بدهم، شب گذشته زمانی که این عکس را گذاشتم متوجه ریسک بالای این کار بودم و احتمال می‌دادم که فردا لیست را عوض کنند؛ من این اطلاع رسانی را انجام دادم  و اعتبارم را گرو گذاشتم که خوشبختانه سبب شد آنان از ترس رسوائی  عقب نشینی کنند، البته نمی توانند جلو رسوائی پخش تعرفه‌ی انتخابات 12 ساعت قبل از شروع اخذ رأی بگیرند.
  

No comments: