11/13/10

چرا ما در راستای منافع عربهای تحریف‌گر، اورشلیم را بیت المقدس می‌نامیم؟

قطع به یقین پشت تحریف نام خلیخ فارس در بازیهای آسیائی شیخکان عرب خوابیده‌اند، شیخکانی که دوست دارند دیگرن این خلیج را بعنوان خلیج تازی(ع ر ب ی) بنامند.
راستی چرا ما هم ار تحریف کنندگان نامهای تاریخی هستیم؟
چرا ما از کاربرد نام تاریخی اورشلیم بجای بیت القدس خودداری می‌نمائیم؟ در کشور ما تا پیش از انقلاب ننگین اسلامی همواره نام اورشلیم بکار برده می‌شد؛ آیا می‌دانید که نام بیت‌القدس نامی است کاملا جعلی؟
آیا این اسرائیلی‌ها هستند که نامهای تاریخی که حکایت از فرهنگ ملی ما دارد را تحریف می‌نمایند؟
چرا کاری را که بر خود روا نمی‌دانیم بر دیگر ملل روا می‌داینم؟
و اکنون ما ایرانیان که معتقدیم نباید نامهای تاریخی را جعل نمود، خود از جاعلان بزرگ هستیم. تقریبا تمام ایرانیان از واژه‌ی جعلی بیت‌المقدس بجای اورشلیم استفاده می‌نمایند؛ واژه‌ای که تنها در راستای تأمین منافع اعراب جاعل است. در حال حاضر نیز اگر ما در برابر تغییر نام تاریخی خلیج فارس واکنشی نشان ندهیم، باید منتظر جنگی دیگر از هم‌نژادان صدام باشیم. هرگز یادمان نرفته است که در روزهای آغازین جنگ چه شور و شعفی در میان اعراب منطقه‌ی جنوب خلیج فارس حاکم بود، خوزستان ما را به همراه استان بوشهر و قسمتی از جنوب استان فارس و نیمه‌ی غربی استان هرمزگان را عربستان نامیدند و نقشه‌ها(1) به چاپ رسید.
آن گونه که گفته می‌شود اورشلیم برای اولین بار در حدود 15 قرن پیش از میلاد مسیح، توسط یکی از پادشاهان یهود به نام داود(همان کسی که اسلام هم او را مانند یهودیان که به تمام پادشاهان خوب خود پیغمبر می‌گفتند، او را پیامبر دانست) به پایتختی ملت یهود انتخاب گردید؛ تا اینکه در حدود 100 سال پس از میلاد مسیح، رومیان این شهر را اشغال و یهودیان را آواره نمودند، ولی هرگز در صدد تغییر نام این شهر بر نیامدند. پس از آن بود که ایرانیان این شهر را از رومیان غارتگر نجات دادند و به مدت در حدود 30 سال حاکم بر این شهر بودند، این اشغال برای یهودیان نعمتی بود، زیرا موجب آزادی آنان گردید. تا اینکه اعراب مسلمان در زمان عمر (همان دوران که ایران را نیز اشغال نمودند) این شهر را به تصرف خویش در آوردند، پس از آن بود که این شهر بین اعراب مسلمان و اروپائیان مسیحی در طی جنگهائی که به جنگ صلیبی مشهور است، دست به دست گردید.
از آنجائیکه اعراب مسلمان در تحریف نامها دست درازی دارند، به همراه تصرف این شهر نام آن را به قدس و برخی دیگر نیز به بیت المقدِس تغییر دادند؛ اکنون عربها این شهر را به قدس نام می‌نامند!
در تمام اسناد تاریخی که مربوط به پیش از اسلام می‌باشد از این شهر عمدتا به نام اورشلیم استفاده شده. و هیچ نامی از بیت‌المقدس یا قدس به چشم نمی‌خورد؛ حتی در میان اعراب پیش از اسلام هم چنین سندی که حاکی از نام قدس بر این شهر باشد دیده نمی‌شود. و تنها سندی که در این زمینه وجود دارد این است که محمد با خر بالدارش(براق) به آنجا سفر نمود.
(1)

نسخه‌ی تاریخی انجیل به زبان عربی که در سال 1590 نوشته شده است:
ملف:Typographia Medicea 1590 Marcus.jpg

4 comments:

Ariya said...

درود بر شما
من این موضوع اوشلیم رو نمیدونستم
ممنون
فقط خلیج پارس هست گرامی عرب تازی گ چ پ ژ نداره..

naserx1 said...

این خلیج همیشه خلیج عربی بوده،هست و خواهد ماند.حالا خودتون رو جر بدین.آی کیف میکنم هر چند مدت حالتون رو میگیرن.ها ها ها

naserx1 said...

ترک کنند یا نکنند.چه تفاوتی دارد؟؟؟؟این خلیج همیشه خلیج عربی بوده،هست و خواهد ماند.حالا خودتون رو جر بدین.آی کیف میکنم هر چند مدت حالتون رو میگیرن.ها ها ها

arsh irani said...

آره جون تو ای تازی!
ما با یاری فرزندان ایران دین کثیف تو را نیز از سرزمینان بیرون خواهیم راند.
خلیج فارس که خلیج فارس هست و خواهد بود، با اجازه دادن به دیگران که شما را بدوشند و چیزی از سندیت تاریخی این نام کم نخواهد شد.