11/16/10

کدام جنایتکاری در تاریخ غیر از محمد ابن عبدالله؛ زنان، دختران و کودکان به اسارت گرفته شده را فروخته است؟


مطمئن هستم که مسلمین این تیتر را توهین آمیز تلقی می‌نمایند، پس لطفا مطلب را تا آخر بخوانید سپس داوری نمائید.
 در طول تاریخ بشر جنایتکاران زیادی قد علم کرده‌اند، چنگیزخان، نرون، آتیلا و .... در بیان جنایتهای هر کدام از این جنایتکاران سخن‌ها شنیده‌ایم، رفتار اینان به گونه‌ای بوده است  که به هیچ کسی از دشمنانشان کوچکترین رحمی را نکردند، رفتاری که مصداق بارز قتل عام بود. اما تا آنجائیکه که من آگاهی دارم در هیچ جائی از تاریخ نوشته نشده است که این خون‌ریزان جنایت‌پیشه پس از قتل‌ عام، زنان و کودکان به اسارت گرفته شده را پس از تقسیم در میان سربازانشان، زیاده از آنها را بعنوان کالائی فروخته‌اند و با پول بدست آمده اقدام به خرید سلاح نموده‌اند. البته اگر از من پرسیده شود که بزرگترین جنایتکار تاریخ بشر کیست، خواهم گفت عقیده‌ای که خدائی را به نام الله دارد، خدائی که بخاطر ایمان نیاوردن قوم نوح کل موجودات زنده‌ی روی کره‌ی زمین غیر از کسان نوح و دو جفت از هر جانوری را از میان برد؛ اگر هم کسانیکه این تیتر را قبول ندارند بیان نمایند که داستان نوح افسانه‌ای بیش نیست، من هم با آنها موافقم.  در اینجا جنایتکاری وجود دارد که این داستان را از تورات اقتباس نموده و آن را بعنوان حقیقتی عینی بیان نموده است که انکار این داستان از نظر او کفر محض است، محمد ابن عبدالله، آیا او هم علاوه بر اینکه افکار جنایت‌آمیز داشت مانند سایر جنایتکاران تاریخ بشر عملا مرتکب جنایتی شده است؟ اگر داستان زندگی این شخصیت را با دقت و بدون تعصب بخوانیم متوجه خواهیم شد که او در ابتدا شخصیتی بود مهربان و رحیم، حتی نسبت به مخالفانش.  مهربان بودن او زمانی بود که قدرتی نداشت هر چه به اواخر عمر این شخصیت نزدیکتر می‌شویم چهره‌ی واقعی او را بهتر می‌شناسیم، او در سالهای پایانی عمرش همواره جنایتکارتر می‌شد، طبری در تاریخش بیان می‌نماید که او در اواخر عمرش و پس از فتح مکه زنان قبیله‌ی هوازن که از قبایل اطراف مکه و هم قبیله‌ای حلیمه‌ی سعدیه(دایه‌ی محمد) بودند را به اسارات گرفت و به پیروانش مجوز تجاوز جنسی را به آنها داد و در آخر هم زنانشان را به خود آنها فروخت(1).
همچنین در جنگی که با یهودیان بنی‌قریظه داشت، او دستور داد که تمام مردان و پسران بالغ این قبیله را بکشند و تمام زنان، دختران و پسران نابالغ آنها را بعنوان کنیز به اسارت گرفت و در میان سربازانش تقسیم نمود و زیادی از آنها را در نجد فروخت و با پول بدست آمده اسلحه خرید(2)؛ آیا کسی جنایتکاری مانند این شخصیت را در تاریخ سراغ دارد؟
دردناکتر آنجاست که او خود را فرستاده‌ی خدا می‌داند؛ خدائی که تنها با او سخن می‌گوید و شبی با خری بالدار بنام براق به ملاقاتش می‌رود....

(1)    تاریخ طبری صفحه‌ی 1197 ترجمه ابوالقاسم پایند.
(2)    تاریخ طبری صفحه‌ی 1082 ترجمه ابوالقاسم پاینده.

3 comments:

kazemita said...

توجه دارید كه خدایی كه از آن حرف می زنید -پدید آورنده طوفان نوح- علاوه بر خدای مسلمانان، خدای یهودیان و مسیحیان هم هست. من درك می كنم اگر با جمهوری اسلامی عصبانی باشید ولی خوب نیست با ۷۰٪ انسانهای كل دنیا در افتید.

پیشنهاد می كنم كار "اسلام شناسی" را به خانم iran000 واگذار كنید!

naserx1 said...

بدبخت،اگه همون محمد نبود تو هنوز سواد خواندن و نوشتن رو هم نداشتی.پیروی از محمد لیاقت میخواد که تو و امثال تو ندارید.تو اگر مدعی فرهنگ و تمدن 2500 ساله را هم داری و منشور حقوق بشر کورش را میپذیری،لا اقل از اون پیروی کن.کورش گفته به دین دیگران اهانت کنید و اقوام غیر فارس را تمسخر کنید؟؟هر چند که شاهان ایرانی نیز زشت ترین و کثیفترین نوع دیکتاتوری را اشته اند.

Unknown said...

kazemita aziz
man ba nazareh shoma mokhalefam chon bishtar az 60% mardome donya osolan ya khodayi nadaran va ya yekta parast nistan
naserx1 mahze etela shoma ham begam ke mohamad baese savad dar iran zamin nashod
irani ha koli pishrafteh bodan ghabl az mohamad