5/9/13

دلم سوخت

    این ماجرائی که الان بیان می‌‌کنم مربوط به به 2 ساعت پیش است، در یکی از پیاده‌روهای شهر می‌گشتم و کنار دکه روزنامه‌فروشی ایستادم تا روزنامه‌ای را بخرم، غیر از من 2 نفر دیگر هم آنجا ایستاده بودند، در همین حال نفر سومی از راه رسید، یکی از این دو را می‌شناخت با هم دست دادند و  به دوستش گفت: "چه خبر"؟ او هم  با شوخی گفت: "سلامتی رهبر"، همین جمله کافی بود تا همان شخصی که از قبل آنجا ایستاده بود واکنش نشان دهد و به گوینده اعتراض کند که چرا به رهبر انقلاب توهین کردی! گوینده این جمله می‌گفت که من منظوری نداشتم و مشغول قسم خوردن شد من هم کلی ازش خواهش کردم که بابا منظوری نداشت و اشتباه کرد شما ببخشش ولی متأسفانه فرد معترض که جوانی حدودا 20 ساله بود قبول نمی‌کرد و پس از یکی دو دقیقه دو نفر دیگر هم آنجا حاضر شدند و او را دستگیر کردند، از اون موقع تا حالا حوصله هیچ چیز را ندارم و دلم هم برای ملت بدبخت ایران می‌سوزند که با چه هدفی انقلاب کردند و نتیجه‌اش چی شد و هم برای آن مرد که اینگونه ناجوانمرانه او را دستنگیر کردند که معلوم نیست چه پاپوشی برایش درست کنند، با خود گفتم تا این رژیم ایدئولوژیک در ایران هست، کشورم هرگز درست نخواهد شد.........

No comments: