8/5/14

داعش طبق سنت محمد، پس از کشتن 500 مرد ایزدی، زنانشان را میان خود تقسیم نمودند.

    فیان دخیل نماینده‌ی پارلمان عراق که خود از زنان ایزدی است، در حالی که به شدت گریه می‌ کرد، در کنفرانس خبری که در پارلمان این کشور داشت، گفت  "نیروهای داعش پس از اینکه 500 مرد ایزدی را در شهر سنجر عراق کشتند، زنان آنان را به عنوان ملک یمین میان خود تقسیم نمودند"؛ وی در ادامه اظهار داشت که تمام این جنایات زیر پرچم "لا اله الا الله" صورت می‌گیرد.
  دین ایزدی از معدود ادیان باستانی فرهنگ ایران است که هنوز هم باقی مانده است، پیروان این دین عمدتا در عراق، سوریه، ترکیه، ارمنستان و گرجستان پراکنده‌اند (منبع). البته مشاهده شده که اعراب به آنان یزیدی هم می‌گویند.
 شاید برخی از مسلمین و کسانی که بدون شناخت جنبه‌های مختلف دین اهریمنی اسلام، به آن اعتقاد قلبی دارند ندانند که این موضوع سنت محمد ابن عبدالله در جنگها بوده، چند تن از ام المؤمنین مانند صفیه به همین صورت در اختیار رسول الله قرار گرفتند، او پس از اینکه شوهر این زن یعنی کنان بن ربیع را کشت، به صفیه تجاوز نمود، داستان حمله، غارت و کشتن تمام مردان بنی قریظه و تقسیم زنان و کودکان آنان میان مسلمین در همین راستاست.
   چقدر دردناک است کسانی بیایند و محمد ابن عبدالله را الگوی خویش قرار دهند! بترسید از روزی همین موضوع دامن کشور ما را فرا گیرد.
  آیا می‌دانید که ملاک محمد ابن عبدالله برای کشتن مردان بالغ، رویش مو بر آلت تناسلی پسران بود؟ شرح منابع این موضوع

No comments: