8/12/14

پست تر از داعش کسانی هستند که دانسته به تفکر داعشی احترام می‌گذارند!

   در تفکر داعشی انسانیت تنها در همفکرانت خلاصه می‌شود و دیگران گاو و خر یا به قول خودشان" کالانعام بل هم اضل "ی بیش نیستند.
   در این تفکر انسانها خلق شده‌اند تا خدای آنان آن را بندگی کنند و اگر کسی از اهل کتاب حاضر به پذیرش آن نشد دو راه دیگر باقی می‌ماند، جزیه یا کشته شدن:
  ...(توبه/29 ) و کسانی از اهل كتابى(یهودیان و مسیحیان) كه به الله و روز آخرت ايمان ندارند و حرام داشته‌ی الله و فرستاده‌اش را حرام نمی‌گيرند و دين حق(اسلام) نمى‏ورزند، (با آنها ) بجنگید تا به دست خويش و با حقارت جزيه بپردازند.
  و در غیر اینصورت علاوه بر اینکه باید کشته شود زنان و دخترانش هم به عنوان ملک یمین در تصرف مسلمین جهت تجاوز قرار می‌گیرند:
...(نساء/24) و زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنهائی كه مالك (آنها در جنگ) شده‏ايد، اينها احكامي است كه الله بر شما مقرر داشته ... شرح
همان بلائی که بر سر مسیحیان عراق وارد می‌کند، امام دردناکتر از آن اینکه شما پیرو عقیده‌ای باشید که از دید آنها شیطان پرست هستید، در آن صورت یک راه بیشتر جلو پایتان نیست، قبول اسلام یا کشته شدن:
...(توبه/123)اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد (با) كافرانى كه مجاور شما هستند بجنگید و آنان بايد در شما خشونت بيابند و بدانيد كه الله با متقیان است. شرح
     این دقیقا همان دردی است بزرگ که بر سر ایزدیان عراق می‌اید، مردمی که پیرو یکی از کهن‌ترین ادیان باستانی جهان هستند؛ چه بسیار دردناک است که در عصر تکنولوزی کنونی، کسانی که از ریشه تمامی این جنایات آگاهند، نه تنها گامی در راه روشنگری هم‌میهنانشان بر ندارند، بلکه با گام برداشتن 180 درجه‌ای در جهت معکوس، سعی در القای حقیقت بودن تعالیم این دین نمایند تا همچنان شاهد آن باشیم که که از دل همین تفکر، آن چنان تعصبی برخیزد که انسانهائی حاضر باشند در راه نزدیکی به خدای وهمی‌ این دین، نه تنها جان دیگران که برای جان خویش هم کوچکترین ارزشی قائل نباشند، آیا کسی شنیده که عالمی از علماء این دین جهت ملاقات با الله خود را منفجر کند؟
   انسان نیست کسی که شاهد درد و رنج زنان، کودکان، دختران، پسران، پیرمردان و پیرزنان کُرد ایزدی که روزهاست از ترس پیروان محمد، گرسنگی و تشنگی را به جان خریده‌اند و در کوهها سرگردانند، باشد و وجدانش به درد نیاید؛ وجدان بشریت کجاست؟
کسی که لااقل در دل از این جنایت متنفر نباشد باید در انسان بودن خویش شک کند.


1 comment:

Unknown said...

شکی نیست که تو راست میگی
یدونه تو راست میگی یدونه پینوکیو
اوسکولللللل