8/9/14

راه اندازی بازار فروش کنیز در موصل از سوی داعش و طبق مجوز قرآنی

 محمد الخزاعی سخنگوی جمعیت هلال احمر عراق اعلام کرد که داعش در موصل باز فروش کنیز و شامل دختران جوان غیر مسلمانی که پس از کشتن شوهران و یا پدرانشان به اسارت گرفته را راه اندازی نموده است.
   این موضوع ریشه در تعالیم اسلام و آیات محکمات قرآن دارد، در این کتاب اهریمنی هر جائی که سخن از ملک یمین شده منظور زنان و دختران اسیری است که یا مسلمین در جنگ آنان را به ملکیت خود در آورده‌اند، یا از باز برده فروشان خریداری نموده‌اند؛ این کتاب به مسلمین اجازه ازدواج با چهار زن مسلمان یا در تملک داشتن بی نهایت کنیز را داده است.
   چه دردناک است که ببینیم عده‌ای در صدد اجرای احکام دین شیطانی اسلام باشند و دردناکتر از آن اینکه برخی مثلا روشنفکر، نه تنها خود را پیرو این دین اهریمنی بدانند بلکه از دل کتابی که سراسر خرافه و جهل و جنایت است معجزه وهمی استخراج کنند!
    شاید برخی از هم‌میهنان ما بگویند که داعش سنی است، ایشان باید بدانند که این موضوع سنی و شیعه ندارد، بخوانید از نظرات ائمه شیعه در رابطه با فروش بدن کنیز:
  از ابی عبدالله (ع) روایت است که گفت: اگر مردی تنها بوسیدن کنیزش را بر مرد دیگر حلال کند برای او چیز دیگرش حلال نیست و اگر همه چیزی را غیر از واژنش حلال کند بر او همه حلال است و اگر واژن را حلال کند برای او همه چیز کنیزک حلال است (الکافی/جلد 5 صفحه 470).... برای دیدن شرح مفصل این موضوع در قران و احادیث اینجا را کلیک کنید.
شرم باد بر هر اهل قلمی که از ریشه‌ی این جنایت آگاه باشد و سکوت کند!

1 comment:

Anonymous said...

اینا فکر اینن ک یه سری آیه رو از قرآن حذف کنن ! فکر میکنی اعتقادی ب قرآن دارن ؟ فقط دارن سواستفاده میکنن و مثل شما هر طور دلشون میخواد تفسیر میکنن ، در ضمن تفسیر درست اگر میکردین میفهمیدین زنی ک در جنگ اسیر شده ب شرط مسلمان شدن و با رضایت خودش میتونه ازدواج کنه نه ب زور ! سر و ته آیات و زدن و معنی دلخواه و استخراج کردن کار داعشه و شما هم ب نظر میاد کم ندارین ازینا !