11/14/10

تو هم به صف خفه کردن صدای منتقدان گام بردار تا در آینده دیده شود که روسیاهی به چه کسی می‌ماند.

جناب خانم/آقای بالاترین!

شما ظاهرا تصمیم گرفته‌اید لینک‌هائی که در آنها توهین به ادیان می‌شود را از آمدن به صفحه‌ی اول منع نمائید، به قول سلاطین صلاح مملکت خویش خسروان دانند، من هم کاری به اینکه این تصمیم شما از کجا ناشی شده است را ندارم، اما پرسشی که به ذهن اینجانب و خیلی از دوستان آتئیست من خطور می‌نماید این است که ملاک شما برای تشخیص نقد از توهین چیست؟ اگر گفته شود که محمد ابن عبدالله انسانی بود که در اواخر دوران نبوتش به یکی از جنایتکارترین افراد تاریخ بشر تبدیل شده بود، آیا توهین به ایشان است یا بیان حقیقت، آیا اگر از کتب معتبر تاریخی جنایت‌های این شخصیت را به اطلاع هم‌میهنان‌مان برسانیم، به آنها توهین کرده‌ایم؟ من از شما پرسشی دارم؛ چند نفر از جنایت‌کاران تاریخ تمام مردان قبیله‌ای را کشته‌اند و زنانشان را بعنوان بردگان جنسی مورد تجاوز قرار داده‌اند؟ اگر چنگیزخان هم مانند محمد دوست داشت که با زنان پادشاهان مغلوب همبستر شود، آیا او تمام زنانشان را دخترانشان را و پسران نابالغ‌شان را میان سربازانش تقسیم می‌کرد؟ از نظر من محمد ابن عبدالله و جنایتکارن پیروش، یکی از وحشی‌ترین انسانهائی هستند که تاریخ بشر به خود دیده است؛ دین‌مداران و آخوندهائی که نان خود را در ناآگاهی مردم می‌بینند، از آغاز پیدایش اسلام تا کنون به مقلدان خود اجازه‌ی تفکر و آگاهی را در این زمینه نداده‌اند، آنها چه در دشداشه و نعلین و چه در قالب تاج و تخت، کوچکترین انتقادی را هرگز بر نتافته‌اند و زبانها را در این مدت بریده‌اند، قرآنشان پر است از سخنان تنفر برانگیز، مسلمین معتقدند که ما دگراندیشان مانند گاو و خر هستیم، ایا بی‌دینی الله‌پرستان را با این الفاظ خطاب کرده است؟ و اگر به لطف تکنولوزی دگراندیشان توانسته‌اند اندکی سر بلند نمایند و تمام خطرات را به جان بخرند، آیا سزایشان خفه کردن در این فضاست؟ جناب بالاترین! تو چه بخواهید و چه نخواهید من نوعی منتقد دین، از این دین خواهم نوشت اگرچه برایم نه تنها سودی را در بر ندارد، بلکه در این مدت زیانهای زیادی را دیده‌ام، این را دوستان من می‌دانند، ولی آنچه که بر تو می‌ماند قضاوتی است که فرزندان من از تو خواهند کرد. تو هم به صف خفه کردن صدای منتقدان گام بردار تا در آینده دیده شود که روسیاهی به چه کسی می‌ماند، از متن نوشته‌ای شما چنین بر می‌آید که در مقابل این اقدامات انتظار رفع فیلترینگ را از جمهوری اسلامی دارید، من مطمئنم که شما زد و بندی با جمهوری اسلامی ندارید، ولی این را خوب بدانید و از تاریخ درس بگیرید که پیروان این اندیشه به هیچ مخالفی رحم نکرده‌اند، حتی مخالفانی که از جنس خودشان هستند،کافر خواندن هر فرقه فرقه‌ای دیگر خود بهترین دلیل بر این مدعاست.

3 comments:

naserx1 said...

آیا از نظر شما فقط توهین به دین اسلام و اقوام غیر فارس نشانه آزادیست؟در چند سال گذشته ندیدید چگونه به اقوام غیر فارس مخصوصا اعراب چه اهانتهایی میشد؟؟؟فرض بر اینکه کشورهای عربی با ایران مشکل دارند،اما شما وجود هشت میلیون عرب در جنوب ایران و بیست و پنج میلیون ترک و و و را منکر میشود؟؟؟شما منکر مسلمان بودن اکثریت ایرانیها هستید؟آیا مسلمان شهروند نیست؟که عده ای به خود اجاز میدهند به آنها توهین کنند؟پس مدعیان 2500 فرهنگ و تمدن با آن منشور حقوق بشر کجاست؟یا منشور کورش فقط برای فارسهاست؟؟؟من این سایت را از زمانیکه با نام صبحانه تاسیس شد میشناسم و روزی نیست که آن را نبینم.طی این سالها مشاهده کردم در این سایت اهانت به همه آزاد است بجز یهودیها،بهاییها و فارسها.قبول ندارید سوابق را ببینید.خوشحالم که میبینم گفته اید سانسور را نمیپذیرید.پس به همه این فرصت را بدهید نه فقط به عده ای خود خواه و از خود راضی که آزادی را تفسیر به رای میکنند.ضرب المثل (مرگ خوب است اما برای همسایه)اینجا صدق میکند.شما فقط نیمه خالی لیوان را میبینید،یعنی آزادی توهین به دیگران ،اما نیمه پر آن یعنی احترام به عقاید دیگران را نمیبینید.

Unknown said...

دو نکته:

1. به نظر توهین مستقیم به اعتقادات دیگران هرچند احمقانه باشه کار درستی نیست و به نظر این مورد قبول خیلی هاست

2. اینکه دوست نگارنده استدلال میکنه که بر اسلام یا هر دین دیگه نقد داره و صداش داره خفه میشه نکته بسیار درستیه به نظر من ولی باید دید کسی که سایت بالاترین رو اداره میکنه و جریانی که داره منابع مالی براش مهیا میکنه صلاش رو تو چی میبینه. اگر صدای شما خفه میشه به دلیل نادرست بودن جبهه ای که دارید نیست در این مورد خاص بدلیل تضاد حرف های شما با کسانیه که منافعشون با گفتن این حرف ها به خطر میفته یا حداقل تناقض داره؛

Bardia said...

از هفتاد میلیون جمعیت ایران ۲۵ میلیون ترک، ۸ میلیون عرب، ۲۰ میلیون کرد و حتما ۸ میلیون هم بلوچ که میشود ۶۱ میلیون، این یعنی که در تمام شمال ایران ، خراسان ، کرمان ، بندر عباس، فارس، اصفهان، یزد، ا راک، قم، تهران، کرج، قزوین، همدان و لرستان وووووو فقط ۹ میلیون از انواع دیگر زندگی میکنند، این نفهمیدن شما خیلی خطرناک است ای کاش دشمن دانا بودید. عر بهایی که در جنگ جاسوس عراق شده بودند از ما توقع مدال دارند خیلی جالب. و اما کتاب آسمانی مسلمانان پر است از توهین به دیگران ولی ما که حقایق اسلام را میگوییم حق گفتن حقیقت را نداریم، این تقصیر ما نیست که اسلام پر است از نکبت و ایراد اساسی.