5/9/10

جناب الهام! تقیه نکن، بگو ملیونها محارب داریم.


الهام:

موسوی محارب است.

می دانیم که موسوی بسیار بیشتر از آمار رسمی حکومت رأی آورد.

جناب الهام!

طبق همون آمار کاملا تقلبی خودتون، موسوی بیش از 13000000 طرفدار دارد.

ماده‌ی 186 قانون مجازات اسلامی بیان می‎نماید که هوادار محارب، محارب است.

نتیجه:

این بقول خودتان 13000000 ملیون نفری که به موسوی رأی دادند محارب هستند؛ همه را اعدام کنید.


حد محارب در قوانین جمهوری اسلامی



3 comments:

Anonymous said...

پاسخی به الهام در مورد محارب خواندن اقای موسوی
اقای الهام شما لیاقت و حقوق قضاوت در مورد اقای میر حسین موسوی را ندارید شما طبق قوانین جمهوری اسلامی محکوم به مجازات زندان و شلاق هستید و طبق شرع اسلام ناحق بوده اید:
1) شما مثلا درس حقوق خوانده اید و اگر مدرکتان را مانند احمدی نژاد بدون رفتن به دانشگاه برای شما درست نکرده باشند حداقل بایستی قوانین دولتی را که در ان به عنوان یکی از اعضای قوه مقننه هستید یکبار خوانده باشید؟
شما در مصلای تهران در زمانی که عضو شورای نگهبان بودید به نفع یک نامزد انتخاباتی(احمدی نژاد) سخنرانی کردید. طبق قوانین ج.ا شما مجرم هستید و بایستی از کا بر کنار شده، تعدادی ضربه شلاق نیز مانند دیگران به شما بزنند و چند سالی در زندان بسر برید.
2) شما بر خلاف مواد قوانین جمهوری اسلامی (که انرا نخوانده اید). در یک زمان غیر قانونی با اگاهی کامل دارای 4 شغل گوناگون بوده اید :در شورای نگهبان،سخنگوی دولت،وزیر دادگستری و رییس ستاد مبارزه با قاچاق. شما طبق قوانین ج.ا مجرم بوده وبایستی از تمام مشاغل اخراج تعدادی ضربه شلاق بر شما بزنند و زندان شوید. در این مورد شرعا بر اساس عدل اسلام علی(ع) در زمانی که هزاران هزار فارغ التحصیل بیکار هستند کاری غیر شرع و عرف نیز انجام داده و به حقوق مسلمانان دیگر تجاوز کره اید و حکم شرعی نیز بایستی بر شما اجرا گردد.
3) شما مرجع تقلید نیستید و از نظر شرعی در مقامی نیستید که کسی را (در این نمونه اقای میرحسین موسوی را) محارب با خدا بدانید.
4) به عنوان یک مرد مسلمان شما مسیول شرعی رفتار همسرتان(خانم فاطمه رجبی) در اجماع مردان بوده و پرخاشی های غیر مرسوم و رواج در جامعه مسلمانان منجمله بلند کردن صدایش در جمع مردان بزرگسالتر، روحانیون و مسلمانان در حکم بی حیایی مرسوم بوده که مسایل سیاسی نمی تواند بر ان علویت داشته باشد و به عنوان مرد مسلمان شما مسیول ایشان هستید
و امثالهم......
مزدک

Anonymous said...

ارواح خيك عمه ات جديدا كه تعدادتون به 13 هزار نفر هم نمي رسه.

arsh irani said...

ادب ساندیسی بهتر از این نیست.