5/30/10

جناب اصول‌گرایان! لطفاً اصولتان را مشخص کنید؛ تجاوز؟ چپاول؟ ...؟



معلوم نیست کسانیکه خود را اصول‌گرا می نامند به کدامین اصول معتقدند! اگر به اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی خمینی معتقدند، در اصل 27ام همین قانون اساسی بیان شده که:

تشکیل اجتماعات و راهپیمایی ها، بدون حمل سلاح، به شرط آنکه مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است.

البته اگه نگاه کنیم شرطی هم برای راهپیمائی گذاشته و آن مخل مبانی اسلام نبودن است؛ اما این مبانی اسلام چیست که برای برخی‌ها کاملا آزاد و برای برخی دیگر ممنوع است؟

من هم ناظر تظاهرات حکومتی بودم و هم در تظاهرات پس از انتخابات مخالفان شرکت داشتم، چیزی خاص که این دو را از هم متمایز نماید به چشم نمی‌خورد غیر از وجود ساندیس در میان تظاهر کنندگان دولتی و جو ارعاب در میان مخالفان؛ شاید منظورشان از مبانی اسلام همین ساندیس‌ها باشد.

اگر اصول اسلام را مد نظر دارید باز شرم نکنید و این اصول را مشخص نمائید تا کسی پا روی این اصول نگذارد، در میان تمامیت‌خواهانی که خود را اصول‌گرا می‌دانند و اصلاح‌طلبان، تفاوت چندانی به چشم نمی خورد جز دروغ و تجاوز جنسی!

اولی آنچنان دروغ می‌گوید که خودش هم باور کرده راست می‌گوی و دومی اگر بگوید که دروغ نگوئید او را متهم به همسوئی با دشمن می‌نمائید!

اگر بگوید که در زندان‌های شما تجاوز جنسی صورت گرفته آنها را سر و ته فتنه می‌دانند.

البته نمی‌دانم کدامشان به اصول اسلام بیشتر معتقدند، اما اصلی وجود دارد به نام تقیه که در معتبرترین کتبشان آن را نه دهم دین می‌دانند.

خلاصه این عالی‌‎جنابان به قول خودشان اصول‌گرا لطف کنند و اصولشان را مشخص نمایند تا خدای ناکرده پا روی یکی از این اصول نگذاریم و به دست گذاشتن و رسوا کردنشان اکتفا نمائیم؛ البته محتمل است که تجاوز جنسی و غارت بیت المال جزء اصولشان باشند!


No comments: