2/28/11

ریاکاری در ذات تمام مسئولان جمهوری ولایت فقیهی نهفته است.

این عکسها خود گویاست، احمدی‌نژاد اینگونه از برخورد با سرهنگ قذافی به وجد آمده است، دیکتاتور جنایتکار لیبی به همراه بن علی تونسی از معدود رهبران جهان بودند که به مناسبت گزینش احمدی‌نژاد توسط خامنه‌ای بعنوان رئیس جمهور به وی تبریک گفتند. سرهنگ قذافی چندین بار از دیکتاتور لیبی جهت سفر به ایران دعوت کرد که جناب سرهنگ از اجابتش خودداری نمود، زیرا در عرف دیپلماسی اگر رئیس جمهوری بنا به دعوت رسمی به عنوان میهمان به کشوری سفر نمود،  ملاقات بعدی یا باید در کشور سومی صورت گیرد یا  جای میزبان و میهمان عوض می‌گردد؛ دیکتاتور لیبی پاسخ دعوت امام خامنه‌ای که در زمان ریاست جمهوری‌اش صورت گرفت را هرگز اجابت نکرد، این دعوت همچنان از سوی محمود ا.ن پی‌گیری شد:


88/04/03 - 13:15
شماره:8804030676
پيام تبريك رئيس جمهور ليبي به احمدي نژاد
خبرگزاري فارس: معمر قذافي طي پيامي انتخاب مجدد احمدي نژاد را بعنوان رئيس جمهور جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت و اظهار داشت: والاترين عبارات تجليل و احترام را از طرف ما بپذيريد.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، معمر قذافي رئيس جمهور ليبي در پيامي با تبريك و تهنيت به مناسبت انتخاب مجدد دكتر احمدي نژاد به رياست جمهوري اسلامي ايران خاطرنشان كرد: يقين دارم كه تجديد انتخاب حضرتعالي تاثير تقويت كننده اي در روابط برادرانه دو كشور و مزيد بر آن عاملي در راستاي تحقق امنيت ، صلح و ثبات كل جهان خواهد بود.
متن كامل اين پيام بدين شرح است:
جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
السلام عليكم
خرسندم از طرف خود و از جانب ملت عربي ليبي، خالصانه ترين تبريكات و تهنيت ها را به مناسبت تجديد انتخاب جنابعالي به عنوان رياست جمهوري اسلامي ايران تقديم كرده و موفقيت حضرتعالي را در اين مسووليت بسيار ارجمند آرزو كرده و دوام صحت و سعادت را براي آن جانب و پيشرفت و شكوفايي هر چه بيشتر را براي جمهوري اسلامي ايران، از خداوند مسالت داريم.
البته اينجانب يقين دارم كه تجديد انتخاب حضرتعالي، تاثير مثبت و تقويت كننده‌اي را در روابط برادرانه بين دو كشور و دو ملت برادر ايفا خواهد كرد و مزيد بر آن عاملي خواهد بود در زمينه همكاريها و رايزني هاي بيشتر در مواردي كه منافع مشترك 2 كشور و امت اسلام را تامين كرده و در راستاي تحقق امنيت ، صلح و ثبات كل جهان گام بردارد.
والاترين عبارات تجليل و احترام را از طرف ما بپذيريد.
انتهاي پيام/ذ


تهران:۱۵:۴۷ ,۱۳۸۹/۱۲/۰۹
اخبار


دفاتر خارجی


MehrNews RSS Feed

کتابخانه مهر
تقلب علمی؛ جنبه‌های اجتماعی و حقوقی
تقلب علمی؛ جنبه‌های اجتماعی و حقوقی
فهرست»  
امکانات
بخش اعضا
جستجوی پیشرفته
تماس با ما
درباره ما
سایت های دیگر
برگه نظر خواهی
آرشیو اخبار

410134
تهران:۱۴:۰۴ ,  ۱۳۸۵/۰۸/۳۰ نسخه چاپی    نسخه فقط متنی    دریافت فایل txt     ارسال این خبر به دوستان

یک منبع رسمی لیبیایی اعلام کرد:
دعوت احمدی نژاد از قذافی برای سفر به تهران
رئیس جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه ای به رهبر لیبی از وی برای سفر به تهران دعوت کرده است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروزنامه السفیرلبنان، یک منبع رسمی در طرابلس اعلام کرد: "معمر قذافی" رهبر لیبی روز گذشته، نامه ای را از "محمود احمدی نژاد" رئیس جمهوری ایران دریافت کرد.
دراین نامه از "معمر قذافی" برای سفر به تهران دعوت به عمل آمد.
نامه مذکور توسط "محمد رضا باقری" معاون وزیرامورخارجه ایران به "قذافی" داده شد.
بنا به گفته این مسئول لیبیایی، دراین دعوتنامه زمان این سفر مذکور مشخص نشد و "احمدی نژاد" در آن از مواضع ثابت "قذافی" در همراهی با مسائل عادلانه ملت ها تمجید کرد.
به گفته این منبع، "محمد رضا باقری" در این دیدار خود با "قذافی"  تصریح کرد : ایران به شدت با تقسیم و تجزیه عراق مخالفت است و برتمامیت ارضی عراق تاکید دارد.

No comments: