12/22/10

چرا اکنون نماینده‌ی مجلس سایت بالاترین را در رده‌ی "فیس بوک" و "توتیر" قرار داد؟


تا همین یکی دو ماه پیش هر یک از سایت‌ها و یا شخصیت‌های وابسته به جمهوری اسلامی که در مورد سایت بالاترین سخن می‌گفتند در مذمت و کوچک نشان دادن آن بود و از آن بعنوان سایتی ورشکسته و محلی برای عناصر مفلوک نام می‌بردند؛ هرگز سابقه نداشته است که مسئولی در نظام جمهوری اسلامی اینگونه به تبلیغ سایت بالاترین اقدام نماید، اما بخوانید نظر نوباوه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد این سایت:

چه شده است اکنون چنین سخنانی را از جانب این آقایان شنیده می‌شود؟ من به تئوری توطئه اعتقادی ندارم. به یقین گردانندگان سایت بالاترین علی اینکه ممکن است برخی از آنها مذهبی باشند از مورد اعتنادترین افراد در فضای نت هستند؛ اما آنچه  مسلم است این موضوع می‌باشد که تغییرات اخیری که در این سایت پدید آمده است به مذاق گوینده‌ی این سخن خوش آمده است! وگرنه آیا منطقی است که "بالاترین" در رده‌ی فیس و تویتر قرار گیرد؟
لازم به یاد‌آوری است که اخیرا مسئولان این سایت ابتدا لینک‌های آنچه که توهین به مذهب خوانده می‌شد را در این سایت ممنوع اعلام کردند و سپس کل کاربران منتقد دین را اخراج نمودند.  ظاهرا تحمل نقد دین را از کف داده‌اند.

1 comment:

Unknown said...

جناب دوصفر ایران شما از اونها خواستید یا خودشون حساب شما رو مجددا فعال کردن؟