6/2/10

بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه‌ی این هفته در مرقد مطهر امام خمینی.

به گزارش واحد مرکزی خبر این مراسم با حضور ملیونی ساندیس دوستان گرامی در مرقد مطهر امام خمینی، معمار انقلاب اسلامی برگزار شد برگزار شد، شدت جمعیت به حدی بود که علیرغم پخش چندین کامیون ساندیس در بین دلدادگان امام راحل باز با کمبود ساندیس مواجه شدند، خبرنگاران خارجی هم از شدت علاقه ی امت امام به ساندیس دچار بهت شده بودند.

حضرت آیت الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به کشتن بیش از 10 نفر انسان مظلوم و بی‌دفاعی که هدفشون تنها و تنها رسانیدن فریاد مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان بود فرمودند: این دشمن صهیونیستی که زبانی جز زبان زور نمی‌فهمد، باید از سرنوشت ظالمان و زورمداران تاریخ بشر درس بگیرد، اندیشه‌ی صهیونیسم بر اساس خودبزرگ‌بینی و تجاوز جنسی در زندان‌ها و شکنجه بنا نهاده شده است؛ هر روز خبری از اعتصاب غذای زندانی و یا تجاوز و شکنجه به گوش می‌رسد، امیدورام که هر چه زودتر وجدان‌های بیدار بشریت به داد این اسرا برسند و الا در زندان‌های این رژیم عقیدتی صهیونیست، بدترین جنایت را بر سرشان خواهند آورد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان بسیار مهم‌شان خطاب به فتنه‌گران فرمودند: جمهوری اسلامی تا حالا با شما کاملا مدارا نموده است، اما صبر جمهوری اسلامی هم اندازه‌ای دارد؛ شما دست در دست دشمن گذاشته‌اید و از رأفت اسلام سوء استفاده می‌نمائید، ولی بدانید که گام گذاشتن در گام‌های دشمن چه عاقبتی برای شما دارد، از سرنوشتی کسانیکه در زندان‌ها بودند درس بگیرید و بگذارید که ما به امور اسلام و المسلمین بپردازیم. من در اینجا به سران فتنه نصیحت می‌کنم که به دامن اسلام برگردند و دست از همکاری با دشمن بردارند، اینان کسانی هستند که خود را پیرو امام می‌دانند؛ باید از سرنوشت حاج احمد آقای خمینی (تکبیرررررررررر) که الان در کنار امام راحل آرمیده‌اند درس بگیرند که چگونه ما او را به کمک و عنایت سربازان گمنام امام زمان به این آرامش رسانیدیم؟ ایشان حقیقتا فردی مخلص و دلسوز بودند. یا به این حسن آقای فرزند یادگار امام نگاهی نیندازید که چگونه مانند بچه‌ی آدم شده و خودش خوب می‌دونه که اگه دست از پا خطا کنه و در راه دشمن گام برداره چه چیزی در انتظارشه!

سخنان مهم ایشان بارها با تکبیرهای پیاپی جمعیت ولایتمدار قطع می شد که حضرت آیت الله خامنه ای ضمن تشکر از ابراز احساسات آنها فرمودند که:

ما و شما مریدان که زندگی‌مون خیلی خوبه، گور بابای بقیه.



No comments: