6/18/10

سبزالهی یعنی چه؟ جناب مدعی آزادی بیان!

من با ذات اسلام مخالفم ، اما هیچگاه خود را دشمن این دین نمی‌دانم. کسانی مانند من از دو سو مورد بی‌مهری قرار می‌گیرند، من از مسلمانان که عقایدشان را به چالش می‌کشم، گله‌ای ندارم؛ اما شما و کسانی که خود را پایبند سکولاریسم می‌دانند، مگر سکولاریسم یعنی تا می‌تونی به دینداران اتهام بزن؟

این لفظ سبزالهی که به بخشی از برادران و خواهران مسلمان مبارز با این رژیم خون‌آشام می‌گوئید یعنی چه؟ آیا با هدف تمسخر آنان نیست؟ دارند علنا توهین می‌کنند و اگه اعتراض کنی باز با توهین پاسخت رو می‌دهند.

ما باید بپذیریم که بخش بزرگی از این مبارزان، مسلمانان پاکدلی هستند که این رژیم در حق آنان هم ستم را روا می‌دارد؛ پس آستانه‌ی تحملمان را بالا ببریم و به مخالفانمان توهین نکینم.

1 comment:

Unknown said...

با درود
از تاریخ بیاموزیم
بدون اهانت به شخص ویا گروهی
اگر کسانی ندانسته "عجولانه" و یا کسانی مغرضانه رهنمود هایی میدهند که اقای موسوی اشتباه تاریخی را که اقای رجوی نمود، تکرار کند هشیار باشند که میرحسین تاریخ را تجربه کرده است. عوض کردن روش مبارزه سیاسی به روش مبارزه خشونت یا عملیات چریکی در فضای بی رحم ترین دیکتاتوری نظامی ، در حالیکه تمامی مبارزان سیاسی شناخته شده اند، بجزخودکشی و تاخیر درتحول نخواهد بود. دولت دیکتاتور برای توجیح های عوامفریبانه خود کوششهای زیادی برای تبدیل روش مبارزه به خشونت نموده است.
آقای مصباح یزدی قاتل شرع استاد لژ فراماسیون “حجتیه” با حکم شرعی "مهدورالدم" ودشمنان را" خفه كنيد"ا منتظر است
با سپاس
مزدک