6/10/10

ای کسانیکه خود را مرجع تقلید می‌دانید! جنایت سلطان حاکم به پای شما هم گذاشته‌ شده؛ زیرا ساکتی.

آقایانی که خود را مرجع تقلید می‌دانید!

من روز 22 خرداد به خیابان خواهم آمد، خواهم آمد تا با سکوتم گوش تمام جنایتکاران را کر نمایم، پس از این است که روسیاهی به شما کسانیکه خود را مرجع میدانید خواهد ماند، زیرا این جنایتکاران مقلدان شما، یکی از این مراجع، هستند؛ شمائیکه همواره در طول تاریخ، خود را سردمدار مبارزه با ستم نامیده‌اید! من چیزی غیر از سکوتی تأییدآمیز از شما ندیده‌ام، انگار فریاد شما زمانی بلند خواهد شد که احساس نمائید جیب‌تان در خطر است و تنها در این صورت است که فریاد وامصیبتا را سر خواهید داد.

من خواهم آمد، زیرا برای من معامله‌ای است برد برد.

اگر کسانی با نام اسلام اقدام به جنایت کردند و شما همچنان ساکت نشستید، من این جنایت را به پای رسوائی مکتبی خواهم گذاشت که شما مبلغ آن هستی؛ این را هم خطاب به شما، کسانیکه خود را مرجع تقلید می‌دانید، بگویم که سکوت شما در این مدت باعث شده که برای شما آبروئی نمانده باشد، ولی بدانید که این بی‌آبروئی به دین شما هم منتقل خواهد شد، همانگونه که شده است.

پس اگر می‌خواهید دینتان همچنان بی‌آبرو گردد، به سکوت خود ادامه دهید!

No comments: