1/11/11

جناب موسوی! ذات اسلام بر پایه‌ی دروغ، تهمت و خرافه بنا نهاده شده است.


میر حسین موسوی در بیانه‌ای رهبران حاکم بر کشورمان را مروج چهره‌ای زشت از اسلام دانست و عنوان کرد که اسلام آقایان چیزی جز تهمت، دروغ‌گوئی و گسترش خرافه نیست؛ و این حکومت را با رژیم‌های استالین و چائوشسکو مقایسه نمود و افزود: اعدامهای فله ای و محکومیت‌های عجیب و غریب ظالمانه هم برای کمک به مرعوب کردن بکار گرفته می‌شود. وی در ادمه‌ی این مصاحبه اظهار داشت: آن اعتقاد ریشه‌ای بخشی از حاکمیت به خس و خاشاک و بزغاله و گوساله بودن میلیون‌ها نفر از مردم این کشور است.
 ایشان احتمالا در جریان نیستند که ذات اسلام مروج خرافه در جامعه‌ است، خرافه‌ای که به سبب تکرار در بیانشان ملکه‌ی ذهن ما شده‌اند؛ جناب موسوی! در این اعتقاد ساده که معتقد است روزانه باید پنج نوبت به سوی سرزمین عربستان خم و راست شد یا این اعتقاد که خدا در عربستان سعودی دستور بنای خانه‌ای را برای خود صادر کرده‌اند، چیزی جر خرافه است؟ من اگر بخواهم خرافات این دین را بشمارم به یقین مثنوی هفتاد من کاغذ شود!
شما به گونه‌ای سخن گفتید که اعدام‌های فله‌ای ربطی به اسلام ندارد، مگر غیر از این است که محمد ابن عبدالله دستور داد تا در یک روز بیش از 900 نفر از کسانیکه خود را تسلیم کرده بودند، گردن زده شوند، مگر غیر از این است که او برای اعتراف گیری، مخالفانش را شکنجه نموده است؟ من فرض را بر بی‌اطلاعی شما می‌گذارم و به شما توصیه می‌نمایم اندکی تاریخ اسلام و جنایت‌های محمد ابن عبدالله را بخوانید، جنایتکاری که روند تغییر چهره‌اش را از زمانیکه در مکه ضعیف بود تا هنگامیکه در مدینه احساس قدرت کرد را مشاهده خواهی نمود، درست مانند خمینی پیش از انقلاب و پس از آن.
از خس و خاشاک خواندن مخالفان و بزغاله خواندنشان انتقاد کرده‌اید! خوب است به قرآن مراجعه نمائید تا ببینید الگوی گویندگان و اتهام زنندگان چه مرجعی است؛ مگر خود قرآن مخالفینش را دامها خطاب نمی‌کند؟!
جناب موسوی! اندکی انصاف داشته باشید و واقعیت‌ها را آنگونه که هست بیان نمائید نه آنگونه که دوست دارید باشند؛ بس است مماشات در برابر اسلام!
آیا وقتش فرا نرسیده است که در اساس باورهایمان تجدید نظر اساسی داشته اشیم؟

10 comments:

Unknown said...

اگر بخواهيد اين گفته هاي امثال جنتي يا ديگران را گفته هاي اسلام بدونيد واقعا بايد برايتان متاسفم باشم. بهع من بگو در كجاي اسلام به يك غير مسلمان گفته شده حيوان، در قران گفته شده كسي كه مال يتيم مي خورد ذاتش ذات يك خوك است، به نظر من هم همچين كسي كه مال يك پدر از دست رفته را بخورد از اين حيوان هم پست تر است، بعدش هم نمونه اي همچون پيامبر، علي حسن ، حسين و ساير كساني كه كم نيستند در اسلام به خاطر صداقت شان و پيروي از حقيقت كشته شده اند، مانند حسين كه مي توانست مانند خيلي ها كه به خاطر قدرت و به دست آوردن زور تسليم وجدانشان مي شوند، اما چرا نشد. صدها دليل اينچنيني مي توانم برايت بياورم، لطفا كج فهمي هاي خودتان را مثل كج فهمي هاي امثال احمدي نژاد پاي اسلام نگذاريد

Babak said...

درود بر شما هموطن عزیز بنده هم یک سؤال از آقای موسوی دارم. در قرآن ترجمه مهدی الهی قمشه ای سوره حدید ( آهن ) آیه ١ : هر چه در زمین و آسمانهاست همه به تسبیح و ستایش یکتا خدای که مقتدر و حکیم است مشعولند.
همین آیه در سوره حشر (٥٩ ) آیه ١ باز تکرار شده
همین آیه در سوره جمعه (٦٢ ) آیه ١ باز تکرار شده
همین آیه در سوره تعابن ( ٤٤ ) آیه ١ باز تکرار شده.
سؤال من اینه که آیا همه موجودات و همه مردم در روی زمین به ستایش خدا مشغولند؟ بیش از دو ملیارد بی دین که خدا را تخم چپشان هم حساب نمی کنند اینها موجوداب کره زمین نیستند؟ این به نظر شما دروغ نیست؟ سر تا پای دین اسلام بر پایه دروغ بنا شده . آیا برده داری را اسلام نگفته؟ کنیز را اسلام نگفته؟ همه آنهایی که مسلمان نیستند را گردن بزنید را قرآن نگفته؟ سوره توبه آیه ٢٩ : بکشید کسانی را که به خدا و روز باز پسین ایمان نمی آورند و آنچه را که خدا و رسولش حرام کرده حرام نمی دانند و به دین اسلام نمیگروند قتال و کار زار کنید.
آقای موسوی بهتر نیست که کمی خجالت بکشید؟ بهتر نیست که با آبروی مهندسین بازی نکنید؟ آخر یک موقع مهندسین در ایران آبرو و حیثیتی داشتند.

Babak said...

آقای مهدی شما آخوندید؟ کار و کاسبی را در خطر دیدی؟ کاش در قرآن فقط فحش میداد. در قرآن میگوید گردن بزنید. سوره محمد آیه ٤ : شما مؤمنان چون با کافران روبرو شوید باید آنها را گردن زنید تا آنگاه که از خونریزی بسیار دشمن را از پا در آورید ..... عزیز جان برادر اولن حسین به خاطر حکومت کشته شده نه به خاطر حق . ثانین به من ایرانی چه که حسین عرب به خاطر چی کشته شده. آیا خود عربها حسین را به تخمشان حساب میکنند که ما هم بکنیم ؟ ثالثن اینهمه مردم ایران هموطنان ما که فقط خاستار رآی خود بودند به دست شما جلادان کشته شده به حسین عرب ارجعیت ندارند؟ تف به روی همه کسانی که چشمشان را به اینهمه جوانان ایران می بندند و به حسین عرب ١٤٠٠ ساله سینه میزند. گور پدر هر چه عرب از قبیل محمد دروغگوی بچه باز و همه یاران قاتلش.

arsh irani said...

اسلام چیزی جز کشتن، تجاوز جنسی و سایر جنایات نیست.
مقایسه‌ی روند تغییر چهره‌ی محمد از زمانیکه ضیعف بود تا احساس قدرتمندی، خود گویای خیلی چیزاست؛ درست مانند امام راحل.

Babak said...

هموطن عزیز همانطور که شما نوشته اید سرتاپای اسلام بر پایه دروغ بنا شده بنده همین الآن ٥٠ تا آیه کاملن واضح دروغ و ضد و نقیظ در جلوم است که اگر بخواهید همه را با آدرس کامل برایتان مینویسم موفق و پیروز باشید.

Anonymous said...

این توهم افسانه اسلام که به جز جنگ و دروغ و فریب و خودکامگی، به جز به بردگی کشاندن انسانها ، تحقیرو آزار مخالفان و در پپایان دروغ بزرگ تاریخ چیزی بیش از اینها نیست.
می گویند در عصر جاهلیت دختران را زنده به گور می کردند مگر اسلام زنده به گور کردن را برداشت؟ یا بدتر آنرا توجیه و قانونی کرد؟(سنگسار، اعدام) پایین ترین درجه یک انسان در اسلام نمود پیدا می کند که حتی پست تر از هر حیوانی قرار می گیرد... تا زمانیکه ملت بدبخت و فریب دین و مذهب خورده ایران به این اراجیف دینی اعتقاد دارند همین است که هست...

Unknown said...

من یه سوال دارم. اگه اسلام حق نباشه، پس حق چیه؟ راه حق کدومه؟ آخرش چی میشه؟ الان اینا که مردن کجا رفتن؟ سوال ساده ایه... جواب بدید.
amirmahdi90@yahoo.com

Unknown said...

آنچه مسلم است اسلام نه تنها حق نیست بلکه ضدحق وبزرگترین دشمن مدافعان حق است دینی که میگوید قتلوفی سبیل اله دینی که امر به کشتار،امربه سنگسار،امربه غارت،امربه تعزیر،امربه سرکوب،امربه خفقان میدهد دینی که درآن ارزش زن ازارزش بیضه چپ مرد هم کمتراست،دینی که مردآن میتواند درآن واحدصدها زن داشته باشدولی زن صرفابه خاطریک رابطه به فجیع ترین شکلی زجرکش شود،کجا میتواندکمترین بوئی ازحق برده باشد؟اساس تعیین حق وحقانیت انسان وانسانیت است که اسلام نه تنها هیچ تشابهی به آن ندارد بلکه کاملا وصددرصد ضدآن است.محمد،علی،حسن،حسین،علی نقی ومهدی سرخرمن،تا خمینی وخامنه ای همه ازیک قماش بوده وهستندهمه از ابتدا تا انتها جلادترین هرزه ترین پست ترین دزدترین،دروغگوترین وکثیفترین موجوداتی بوده اند که تاریخ به خود دیده.حق وحقیقت،دراسلام سراب وفریبی بیش نیست.

آریابُد said...

آخ قربون دستت این حرفهایی که زدی گیر کرده بود توی گلوم. نمیدونستم چجوری بگم.
اگر قدرت بیوفته دست موسوی میشه خمینی دوم و به خرافات جون تازه ای میده.
فعلا همین احمدی نژاد خوبه تا اسلام واقعی رو بیاره جولوی چشاشون تا بفهمن این اسلام واقعی چیه

Babak said...

اسلام واقعی که بنیان گذارش محمد بن عبدولله بوده بهتر است یا اسلام آقای خامنه ای؟
پیغمبر مخالفین خود را میکشت و به زنانشان تجاوز میکرد. وقتی تمام مردان قبیله خیبر را میکشد صفیه دختر حی بن اخطب و زن کنانه بن ربیع که از زؤساء خیبر بود که ٢٠ سال هم داشت همان شب هنگامی که از خیبر به مدینه مراجعت میکرد به رختخواب خود میبرد.
آقای خامنه ای مخالقان خود را میکشد ، در زندان ها تجاوز میکند، ولی به زنانشان تجاوز نمیکند. فرزندانشان را به غلامی و کنیزی نمیگیرد. دختران و زنان و مخالقان خود را در بازار تهران نمیفروشد.
بنیان گذار اسلام آقای محمد همه این کار ها را کرده دختران را در بازار مکاره میفروختند. یک ملیون و دویست زن و دختر ایرانی را در بازار مکاره فروختند .
جناب آقای موسوی خودتان قضاوت کنید که اسلام آقای خامنه ای ، آقای خمینی ، و آقایان آخوندها بهتر است یا اسلام واقعی که بنیان گذارش محمد بی عبدولله است؟